HENGELVERENIGING
                               “de VOORN”
                               SLIEDRECHT

Sliedrecht, 29-01-2020

Uitnodiging tot het bijwonen van de jaarlijkse ledenvergadering 2020,welke gehouden zal worden op vrijdag 28 februari 2020 in de zaal van de ijsclub De Vriendschap aan de Lijsterweg 60 te Sliedrecht.
Aanvang is  20.00 uur. Bij hevige vorst gaan we naar de Vondelflat te Sliedrecht. Hou de site in de gaten.

1. Opening van de penningmeester.
2. Notule van de vorige vergadering.
3. Prijsuitreiking van de diverse competities.
4. Behandeling financieel verslag 2019.
5. Behandeling begroting  2020.
6. Verslag van de kascontrolecommissie,tevens verkiezing nieuw kcc lid.
7. Bestuurs mededelingen.
8. Jaarverslag van de voorzitter.
9. Bestuursverkiezing. Aftredend J.L.Wit secretaris, niet herkiesbaar. Gezocht nieuwe voorzitter  meld u aan bij het  bestuur.
10. Mededelingen en uitleg van de  visie commissie.
11. Rondvraag,gevolgd door een pauze.
12. Beantwoording van de vragen welke bij de rondvraag gesteld zijn.

.Meerdere agendapunten,evenals kandidaatstelling voor bijzondere functie en /of bezwaren tegen de voordracht van het bestuur zoals genoemd in punt 9 van deze agenda kunt u schriftelijk indienen bij het secretariaat tot en met 22 februari 2018.

Met vriendelijke groet,
J. Wit