Uitnodiging tot het bijwonen van de jaarlijkse ledenvergadering 2019, welke gehouden zal worden op vrijdag 22 februari 2019 in de zaal van de ijsclub De Vriendschap aan de Lijsterweg 60  te Sliedrecht.

Aanvang is  20.00 uur. Bij hevige vorst gaan we naar Hareco te Sliedrecht. Hou de site in de gaten.

1.Opening van de voorzitter.

2.Notule van de vorige vergadering.

3.Prijsuitreiking van de diverse competities

4.Behandeling financieel verslag 2018

5.Behandeling begroting  2019

6.Verslag van de kascontrolecommissie, tevens verkiezing nieuw kcc lid.

7.Bestuurs mededelingen

8.Jaarverslag van de voorzitter.

9.Bestuursverkiezing. Het bestuur stelt voor om  Wim de Groot in het bestuur op te nemen.

10.Rondvraag,gevolgd door een pauze.

11.Beantwoording van de vragen welke bij de rondvraag gesteld zijn

.Meerdere agendapunten,evenals kandidaatstelling voor bijzondere functie en /of bezwaren tegen de voordracht van het bestuur zoals genoemd in punt 9 van deze agenda kunt u schriftelijk indienen bij het secretariaat tot en met 22 februari 2018.

Met vriendelijke groet,

J. Wit