Meerkamp 2022 georganiseerd door HV de Voorn.

Na twee jaar coronaperikelen  kon dan eindelijk de Meerkamp van start. Er was een locatie gevonden in de buurt van het wedstrijdparcours, de Spil in Bleskensgraaf. Er werd gevist in de Graafstroom.

Er waren veel  vrijwilligers om de boel op poten te zetten en draaiende te houden.

Op zaterdag 16 april ging de foyer om 7.00 uur open en kon de  alles van start.  Inschrijven en loten ging prima. Na een bak koffie ging een ieder naar zijn plek aan de waterkant. De wedstrijd was van 8.00 uur tot 12.00 uur. Onder prima weersomstandig heden werd er gevist. Op het einde van het parcours werd de meeste vis gevangen. Na de wedstrijd kwamen de deelnemers  terug voor een broodje bal en een biertje/koffie en de uitslag. Er is geen klacht gehoord.

Prijswinnaars:

Vak 1  1 t/m 16

W. Sreefkerk                 5.490 gr.     Ameide

H. de Gier                     4.450 gr.     Graafstroom

J. van Genderen          3.750 gr.     Graafstroom

C. Slob                          3.120 gr.     Groot-Ammers

Vak 2   2 t/m 33

J. van Weij                    10.810 gr.    Groot-Ammers

D. Kanselaar                   9.450 gr.     Ameide

J. de Kruijk                      7.610 gr.     Ameide

H. Boogaard                   7.050 gr.     Ameide

Totaal aantal deelnemer:  28 mensen

Verenigingen:

1.  HSV Ameide  30.500 gr.

2. HSV Groot-Ammers  23.730  gr.

3. HSV Graafstroom  16.410 gr.

4. HSV de Karper Nieuwpoort  9.950 gr.

5. HV de Voorn  Sliedrecht   7.540 gr.

Het was wel jammer dat de wisselbeker niet kon worden uitgereikt, want deze was zoek.

De Meerkamp wordt de volgende keer door de HSV de Karper uit Nieuwpoort georganiseerd.